ساخت و تولید 90

GOD , MIND and HAND

ساخت و تولید 90

GOD , MIND and HAND

فیلمی در مورد انواع فرآیند های فورج

همونطوری که مستحضر هستین فرایند فورج(آهنگری ) یکی از پر کاربرد ترین فرآیند ها در زمینه ی ساخت و تولیده. به خاطر همین این فیلم رو براتون در نظر گرفتم من که خیلی خوشم اومد  امیدوارم شما هم لذت ببرین!!!!


                                                                          دانلود


منبع:انجمن علمی مهندسی مواد و پلیمر


http://farhangi.hsu.ac.ir

نظرات 4 + ارسال نظر
3peHr یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 05:18 ب.ظ

بهزاد اینو که دیدم یاد پروژمون افتادم.خیییییلی چسبید پسسسسر

mekanik یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 09:42 ب.ظ

حاجی حجمش زیاده

بهزاد قوامی دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 09:20 ق.ظ

سلام به همگی.سپهز خان توانگر خوشحال شدم که خوشت اومد ما جز انجام وظیفه کاردیگه ای نکردیم در مورد دوستمون جناب/سرکارmekanik باید عرص کنم والا ما هنوز نتونستیم مشرف شیم مکه . فکر میکنم بعد از زیارت خانه ی خدا اگر این کلمه ی با ارزش به کار بره پسندیده تره .در مورد ویدیو هم باید عرض کنم کامل ترین ویدیویی که در دسترس داشتم همین بود ثانیا اتوماسیون فرایند فورج در این ویدیو خیلی جالب و ابتکاری به نظرم رسید ثالثا جزءیات تک تک مراحل توش گنجونده شده بود که این خودش حجم ویدیو رو میبره بالا ولی به دانلودش می ارزه...باور کنین

مهدی سیمرغ یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 08:48 ق.ظ

http://solidworkshop.sellfile.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد